marți, 19 iulie 2011

Noapte de coşmar

Sunt în Bucureşti şi vreau acasă...Dar să lăsăm melancolia pe mai târziu. Să ne concentrăm asupra nopţii de coşmar!
 Acum câteva zile trebuia să dorm, pentru că în weekend am avut nuntă... În fine, mă aşez confortabil în pătuţul meu de cămin..când, ce s-auz?
Un ţânţar!!!.....Un nenorocit de ţânţar...cam nemâncat, dar destul de agil. Se tot fâţâia pe la căpăţâna mea.. M-a ciupit de câteva ori, până să mă culc, dar mi-am zis că pot trăi cu un singur inamic..
De unde trai? Pe la 2 eram încă trează. Şi colac peste pupăză, mai bubuia şi Princess Club într-un hal fără de hal... Am auzit toate hiturile momentului, toate remixurile ăstora, tot ce se poate şti.
Pe la 3 eram încă trează. Aceleaşi bubuituri din club, acelaşi ţânţar nenorocit. Am stat de veghe. Degeaba, când aprindeam lumina, "băieţaşul" dispărea ca prin farmec. 
Am stat de veghe. Partea a doua. Degeaba. Dar de data asta l-am văzut!!!! Am avut două tentative nefinalizate de a-l strivi de perete. 
Am stat de veghe.Partea a treia. Ceasul se făcuse 3 şi jumătate. Am luat o carte şi am început să citesc din ea: pentru a mai trece timpul, pentru  a  mi se face somn şi pentru a face o a treia încercare de exterminare a ţânţarului enervant şi iubăreţo-ciupitor.
L-am văzut cum s-a aşezat frumuşel pe perete. Apoi am încercat să-l pleznesc, nicio şansă. A fugit repede. S-a aşezat pe posterul cu Backstreet Boys. Aş fi fost o bestie nebună dacă mi-aş fi stricat frumuseţe de poster. So, am mai aşteptat puţin, s-a dus mai sus, pe perete, apoi pe tavan...Am apelat fără să vreau la biroul colegei mele de cameră, sper să nu se supere nimeni, dar era o urgenţă maximă...Şi când i-am trântit o carte de Christopher Priest ("Magicienii") l-am lăsat lat şi am făcut şi dâră pe tavan, de la bietul meu sânge supt de vampiroiul cel minuscul.

Apoi am zis să adorm, dat fiind faptul că problema mâncăciosului se rezolvase...dar am uiata de Princess...Ce mi.au mai bubuit urechile până pe la 5...Apoi am adormit până la 7...Aşa matinală, am mers la sor'mea( pentru că s-a măritat cumnata ei) cu un microbuz de poveste. Important e că am ajuns la destinaţie întreagă, cu câteva ciupituri-umflături, nedormită...dar fresh. :D
Aici o să vă arat operele mele de artă.
În poza no. 1 e ţânţarul din noaptea amintită, iar în poza no. 2 e un individ pe care l-am prins aseară, înainte de culcare. Asta - aviz celor care vor să mă ciupească! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu