vineri, 1 februarie 2013

Cum să nu te apuce scrisul când ai atâtea subiecte de „devorat”?


Plictiseala este un dușman de temut, mai ales pentru oamenii activi din fire. Dacă stai degeaba, simți că înnebunești la propriu. Și cum ai putea scăpa de ea? Foarte simplu:
- se ia o bucată de film, se devorează;
- se ia o bucată „cântăcios” notoriu, se ascultă toate melodiile, se devorează;
- se ia o bucată sală de fitness, se devorează la aparate;
- se ia o bucată spectacol de teatru și...se devorează, bineînțeles.

Și cum pe film l-am bifat, pe la sală am trecut zilele astea, la teatru am fost.. și tot plictisită sunt, am zis să fac ceva mai ușurel, ca de vineri seară. Și n-aveam altceva de făcut decât să ascult un „cântăcios”. Dintre toți cântăcioșii Planetei, m-am oprit la...veșnicul Bruno Mars.



Are album drăguț și am zis să-mi bag și eu urechea, nu nasul, în el, că cică merită.
Așa am facut. De vreo oră tot ascult la „Young Girls” sau „Locked Out of Heaven”, dar cireașa de pe tort e alta.

Ideea e „Gorilla”!!!!
Tot albumul „neortodoxului” ( „Unothodox Jukebox”) se învârte în jurul păcatului, iar...
„Gorilla” e mai mult decât o piesă. E o stare de fapt. E animalul din Mars.

E un fel de:
Look what you're doing, look what you've done
But in this jungle you can't run
Cause what I got for you
I promise it's a killer,
You'll be banging on my chest
Bang bang, gorilla.

Partea tare vine abia acum.
Dând ca omul curios scroll la cometariile de pe YouTube ale acestui cântec, nu am cum să nu observ diverși fani care „zic lucruri trăznite”:
- unii abia așteaptă videoclipul  - 05pinkchick 17 hours ago
sooo when is this music video coming out?? lol love this song.. BANG! BANG!

- altii… - faris knight 20 hours ago
Ladies.....Pleese Hold your orgasms

- un 9gag-er, pe principiul ”hater gonna hate” - kdv Epicduel 2 days ago
Go home Bruno you're Drunk.

-      oameni speechless - MissLoopynat86 2 days ago
Oh my god... phwoar!

- și altii pe care nu știu la ce categorie să îi încadrez - BexC34 2 days ago
Tarzan will never be the same again

Și chiar dacă păcătuiește mult în melodia asta, îl iertăm că sună prea bine. Are aceleași influențe lacrimogene în celelalte piese, ne drege el cumva cu „Young Girls”. Are și același stil inconfundabil care te face să te simți în anii ’60-’70, cu „Moonshine”.
So...keep calm and listen Bruno!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu