vineri, 25 martie 2011

Vreau să cumpăr...timp!

Astăzi am realizat pentru a miliarda oară că timpul se vâjâie, la propriu, pe lângă mine. Nu-l simt, nu-l văd, doar observ că trece cu o neruşinare fără limite! Păi, mă trezesc de dimineaţă (safe God că atunci când dorm nu am noţiunea timpului!), mă bâţâi de două ori în stânga şi-n drepata, ca apoi să constat că trebuie să-mi iau prânzul. Păi cum vine asta, măi nene (ar zice o colegă de facultate)? Nici măcar nu mi-am luat micul-dejun!!!! 
Stau şi mă întreb: păi dacă acum nu văd bine timpul, dar când o să mai am şi un serviciu (solicitant, ştiu bine, am fost avertizată), şi vreo mare familie, ce-o să mai fac? 
Atunci cu siguranţă o să-mi cumpăr timp! Problema care se pune este: "Unde se vinde?", că eu vreau să-mi procur de acum ( se aude că e tare scump). S-ar putea să găsesc niţel strecurat printre temele mele de seminar, printre orele pe care le petrec pe calculator... 
Dar eu vreau să-l cumpăr, nu să-l reciclez!!!

Azi vă propun o melodie dragă mie, despre prietenie, despre trecerea timpului şi fructificarea lui la maximum, despre amintiri şi rememorări... Weekend plăcut! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu