luni, 28 martie 2011

I love Billboard!

Întâi am vrut să scriu despre controversata Lady Gaga...apoi mi-am dat seama că ar fi mai bine să vorbesc despre un site tare drag mie. Este vorba desre www.billboard.com, sursa mea neîncetată de melodii. Nu o să stau să vi-l descriu, ar fi prea mult pentru mine, chiar şi pentru voi să încep cu "acest site are n secţiuni pe care le puteţi accesa; el este foarte popular pentru topurile pe care le are..". O să mă concentrez pe ceea ce mă interesează pe mine adesea: topul "Hot 100". 

Parcă te instigă numai când îi auzi numele: frige rău de tot! Şi asta pentru că reuneşte cele mai bune melodii din lume, vine mereu cu câte o piesă nou-nouţă şi are cele mai spectaculoase urcuşuri şi coborâşuri muzicale. N-aş putea să vă spun cât o să mai stea Gaga pe primul loc în topul ăsta, dar de vreo două săptămâni e no. 1. (Ce mi-au mai plăcut vremurile în care Bruno Mars avea două melodii în primii zece!!!)
În acest top au făcut mare vervă românii Edward Maya şi  Vika Jigulina (God, sigur sunt români? :)) ) cu "Stereo Love". Cea mai mare urcare a lor a fost până pe locul 16 în clasament. Momentan încă mai sunt în top după 24 de săptămâni(!), dar pe locul 42. Demn de precizat este că şi Inna a reuşit o performanţă considerabilă, când a fost no. 1 în Billboard Top Dance Airplay (e un top diferit de cel despre care vă vorbesc eu acum, dar tot de Billboard aparţine) cu .."Hot". 

Momentan îmi doresc să o văd pe Katy Perry urcând de pe 2 până pe 1 cu piesa " E.T.". Gaga nu m-a mişcat cu "Born This Way", nici prin videoclipul ăla: care deja devine subiect de lucru pentru cei care studiază din greu simbolurile , şi nici prin melodie: e ok să o aud în maşină, dar nu să o reascult. Sincer? In my opinion, "Bad Romance" rămâne The Best. Aveţi dreptul la opinie, eu mi-am spus-o pe-a mea!
Şi dacă tot vă ziceam de Katy Perry, ataşez melodia "E.T.".Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu