luni, 30 mai 2011

Eu, SPP-istu’ şi Radio Romania…

O să încerc să vă redau toată scena aşa cum am trăit-o, asta pentru un plus de savoare !
Ziua incepe promitator :trezirea la 7 am, repetare generală pentru cel de-al doilea examen din sesiunea de vara, un duş rapid şi o mare dilemă : « Cu ce mă îmbrac ? ». Nu de alta, dar trebuie să arat că sunt o fată serioasă, din toate punctele de vedere ! Ce mă aşteaptă ? Păi…în afară de examenul ăla, o să ma duc să vorbesc despre practica de la vară cu unul dintre redactorii de la Radio România Actualităţi !
Examenul…a trecut repede, fix 20 de minute. Apoi m-am plimbat cu fetele  - Corina şi Anca – pe lângă Universitate. Aici am întâlnit o tipă care împărţea nişte chestionare stupide cu întrebări mai mult decât cretine: “Consideraţi normal faptul că femeile nu au voie pe Muntele Athos?”. 
Am terminat şi cu acel chestionar şi am luat drumul Sălii Radio. De aici vine partea interesantă. Nu numai că m-am enervate enorm că am escaladat şantierele veşnice ale Bucureştiului, dar nici măcar trecere de pietoni normală n-am găsit! A trebuit să fac slalom printre maşini, am traversat ilegal chiar  prin faţa unei maşini de poliţie…şi am reuşit să ajung la vestita "Casă" Radio (aşa îi zice toată lumea)! Înainte de a intra în clădire am rămas puţin surprinsă de tot felul de reporteri, camere de luat vederi, maşini, într-un cuvânt cam multă agitaţie.
“Nu-i nimic”, mi-am zis, “Să vedem ce-o ieşi...”. Am intrat aşa…uşor timorată (stilu’-mi caracteristic) şi am zis să întreb un nene care se uita insistent şi ostentativ la mine:
„Bună ziua! Aş avea o întâlnire cu redactorul şef de la Radio România...”
La care domnul, într-un costum gri, mai micuţ aşa de înălţime, tuns 1,  face un gest laaaarg, întinde mâna spre stânga lui şi îmi arată „Biroul de informaţii”.
Mi s-a părut ciudat că nu a vorbit cu mine, adică...
Şi WOW, ăştia care păzesc uşile Radio România se îmbracă la costum!
 M-au luat în primire doi poliţişti comunitari (pe unu' îl chema Dorel), care mi-au spus să sun la un număr de interior...  Secretara de la celălalt capăt al firului m-a lămurit pe deplin: era Băsescu la RRA!!!Venise să dea nişte declaraţii...Mi s-a spus să revin săptămâna următoare pentru practică, se înţelege de ce.
Am pus telefonul în furcă şi când să ies...Văd alţi doi „costumaţi” păzind intrarea Sălii Radio.
Abia atunci am exclamat în gând: „Ah, tipu’ ăla în costum gri era SPP-istu’ lu’ Băseee!!!”  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu