duminică, 15 mai 2011

Popa

Cine n-a auzit de Popa, în zona râmniceană a judeţului Buzău, a trăit degeaba.
E mic (de ani - 18, aproape 19), dar şi mare (are 1, 91m), o oaie creaţă cu intenţii politehniste (încă a 12-a).

Se autocaracterizează grăitor:

popa.hh alex: cand zici POPA
popa.hh alex : femeile tipa
popa.hh alex : copiii plang
popa.hh alex : oile behaie
popa.hh alex : preotu
popa.hh alex : se inchide in biserica...

Îşi transmite trăirile, ideile şi mesajele în versuri şi ritm de rap...
E o figură 'figurativă', asta pentru că vrea 'să mă enerveze', dar nu prea reuşeşte( discuţie despre orez cu lapte):
popa.hh alex : se pune pa sholduri
popa.hh alex : calorii
popa.hh alex : burta
popa.hh alex : ih
iuliana : popa, esti rau
popa.hh alex : mie pofta
popa.hh alex : de niste
popa.hh alex: aripioare
popa.hh alex : picante
popa.hh alex : de la kfc
uliana : uite vezi?
iuliana : alea se pun pe solduri
popa.hh alex : da sunt bune
popa.hh alex : orezu nu...

iuliana : ba si orezu, da macar l-am facut eu...cu laptele meu si cu orezu meu si cu zaharu meu...nu am bagat toate prostiile in el
popa.hh alex : si orezul
popa.hh alex : care are cel mai mult amidon
popa.hh alex : si laptele
popa.hh alex : grasimi
popa.hh alex : si zahar
popa.hh alex : pfoai
popa.hh alex : satana...
And so on...

Ce să vă mai zic despre 'pretenaru' meu?
E funny, te face să râzi mult şi isteric (asta poate pentru că eu râd din orice...:-s )...
Şi mai bine lăsăm nişte versuri d'ale lui să vă vorbească despre EL!
Să ţineţi minte că i se mai zice şi Novice (prietenii din Ploieşti)...

Iată versurileeee:


E Un vis ce provoaca numai stari de bine, 
E tot ce am nevoie plus un gram de fericire,
De idei exprimate pe un beat de mine, 
Atunci cand vb de muzica nimic nu ma retine
Am inceput de la zero, am continuat fara rusine, 
M'am lovit de multi si multe dar s-au termiant cu bine,
Am ajuns unde-s acum si cre ca'i bine, 
Chiar de se putea mai mult tot sunt multumit de mine
Cu muzica am crescut...cu muzica traiesc  
Chiar si plin de zapada la nas tot pe muzica sfarsesc
Nu trebuie sa-i asculti pe cei ce vor sa te traga-n jos, 
Pentru ca asta am facut si am picat de prost
Cei ce m-au criticat si mi-au zis "n'are rost", 
Le'am distrus visele mereu low cost
Sincer le multumesc si le spun la revedere, frate voi sunteti cei care traiti in tacere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu