marți, 17 mai 2011

O zi frumoasă

Ştiam că azi o să fie una dintre zilele mele bune...Toate lucrurile bune încep dimineaţa...
M-am trezit mai mult decât relaxată, pe la 6:15 am cu toate că se anunţa un parţial puţin spus "nasol"! Am deschis pc-ul şi am căutat o melodie care să îmi întărească buna dispoziţie. So, m-am oprit la Michael Bublé (cum altfel?) ! Mi-am devorat micul-dejun în cea mai mare grabă pentru a ajunge la cursul de Publicitate..
Ei bine...aveam de la 9:30, am ajuns cu 3 minute mai devreme...dar, spre surprinderea mea, amfiteatrul R3 era...GOL!! Peste tot, la etajul 3 al Facultăţii de Chimie domnea liniştea...Debusolată, dau să cobor...când,pe la etajul 2 jumate dau nas în nas cu profu Popescu!
Eu: "ĂĂ...Ştiţi, nu e nimeni sus..!"
El: "Ei...." (dând din umeri resemnat, cu ambele sprancene ridicate şi cu ochii închişi).
Pe la etajul unu o văd pe Anca Maria, colega mea de grupă..."Taci că treaba-i bună!", îmi zic.
Urcăm noi amândouă...mai aşteptăm ce mai aşteptăm...până la urmă cursul s-a ţinut cu mai multe fete de le grupa 1 (asta e grupa mea !)...
Apoi a venit vremea PARŢIALULUI...M-am concentrat la maximum, nu mi s-a părut prea greu(nici nu mă omorâsem cu cititul, am avut un weekend prea...prea încărcat cu lene).
Ajunsă acasă, mi-am zis că n-ar strica o sălăţică buuuună.Zis şi făcut! Iar după masă a urmat...SIESTA cea de toate zilele (şi câtă nevoie aveam de ea!)!!!
Pe seară mi-am propus să mă fac fată de casă şi am mai scris câte ceva, dar vremea de afară îmi tot făcea cu ochiul, aşa că am profitat de vremea frumoasă, de cei 40+ de ani împliniţi ai Clubului A şi de unul dintre prietenii mei care nu mai suporta ultimul curs de la Poli şi am ieşit pe Lipscani, la aer  liber + un concert drăguţ marca PARAZIŢII...
La întoarcere mă uitam în metrou cum unul dintre călători răsfoia acelaşi Click! pe care îl văzusem de dimineaţă la o tanti...tot în metrou! Titlul ostentativ m-a făcut să râd de devoratorii de presă uşoară: "Nicoleta Luciu în spital două luni cu tripleţii". Ce-o fi însemnând nu mă interesează, ştiu doar că domnişoara Luciu (încă domnişoară, damn!!!câţi o să mai aibă ca să o ia Zolt de nevastă? ) o sa aibă tripleţi..prolifică, n-am ce zice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu