luni, 21 noiembrie 2011

Interviu cu tatăl meu...




 Tatăl meu dorea să devin preot, el cânta foarte bine, avea voce, dar 
eu eram mai timid și nu aveam voce ca a lui. Cu toate astea făceam 
repetiții seara, când eram mic, și în casă era o distracție, un
deliciu pentru frații mei care ascultau din cealaltă cameră și se 
tăvăleau de râs, la auzul mormăielilor mele. Lucru pentru care am 
aruncat cartea de rugăciuni pe care mi-o dăduse preotul din sat și n-
am mai acceptat să mă fac preot. Asta se întâmpla în clasa a VI-a sau 
a VII-a. Părinții nu m-au obligat să mă preoțesc, dar a trebuit să îmi 
aleg singur domeniul.
După cum spuneam, am fost la Buzău, am picat proba medicală.
Acolo se ținea și examenul pentru CFR,pentru a deveni mecanic de 
locomotivă. ”

Asta e o frântură din cele 27 de pagini de interviu de istorie orală. O 
să mai postez câteva dintre peripețiile tatălui  când era mai 
mic...poate chiar si din armată, o să râdeți cu lacrimi! Stați aproape!
;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu