duminică, 12 iunie 2011

Iarăşi EU...

Azi vreau să scriu numai despre lucruri frumoase.
Viaţa asta merită trăită, cu toate lucrurile EXTREM de rele care ni se întâmplă, cu toate eşecurile şi succesele ("succesurile", ca să citez o mare don'şoară în viaţă), cu toate bobârnacele primite!...
Păi ne-ar mai plăcea să trăim, dacă ar fi mereu Peace&Love? Nuuu...nouă ne plac intrigile, ne place să ne certăm, să ţipăm, să facem pe nebunii...să uităm, să părem indiferenţi, să arătăm că nu ne pasă, când de fapt ne FOARTE pasă...
Recunosc faptul că şi eu sunt la fel: o zbucuimată, o nebună, o neîndemânatică, o Cupidoană (dacă se poate spune aşa), o uitucă, o suferindă. o "face lumea să sufere"...un om ca toţi oamenii...Cu defecte and so on...
Ştiu că n-ar trebui să-mi pese şi totuşi îmi pasă, ştiu şi că ar trebui să trec peste toate...dar nu pot!
Asta sunt şi deocamdată mă simt bine!
Când o să plâng, n-o să mă plâng vouă, asta pentru că nu v-am ascultat aproape deloc!
Iertare şi....un hug! Dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu