miercuri, 15 iunie 2011

Vacanţă!

Căştile în urechi - răsună o melodie de care am devenit dependentă lately...
O să încerc să nu o dau în subiectivitate exagerată, dar..SUNT ÎN VACANŢĂ, în sfârşiiit!!Am aşteptat-o mult timp, mi-am dorit-o in ultima vreme, aveam nevoie de relaxare.
De acum o să am grijă mai mult de mine, o să ma uit la filme, o să dorm mai mult, o să încerc să mă bucur de zilele astea de vară.

Iubesc vara! Încă de când eram mică aşteptam tare mult anotimpul cald, asta nu doar datorită vacanţei, ci mai ales pentru că era soare, stăteam afară mult timp, venea ziua mea, sora mea avea timp liber şi făceam sesiune de discuţii nocturne (îmi zicea poveşti noaptea până când se trezea mama din camera celalaltă şi striga la noi "Fetelor, culcarea!").

Fără să vreau mi-am amintit şi de zilele însorite pe care le petreceam la mine la ţară, când mă jucam cu verişorii veniţi la bunici în vacanţă, când am învăţat să merg cu bicicleta şi mi-am luat o groază de trânte pe uliţa mea. Îmi revin în minte şi clipele de fâstâceală, când mă chema vreo prietenă de-ale suorii mele, ca să mă vadă (eram o ciudăţenie slăbănoagă, cu 9 ani mai mică decât ele), dar şi nopţile de vară pe care le-am petrecut singură acasă (de trei ani, de când sora mea s-a căsătorit). Căştile în urechi, singură în toată casa aia mare, la etaj, într-un pat matrimonial (mă culcam de-a lungu' şi mă trezeam de-a latu' ), priveam luna...deschideam geamul şi lăsam vântul sfios să intre...
Niciodată nu mi-am dorit mai mult decât acum să fiu acasă...Şi o să ajung vineri! Chiar dacă peste două săptămâni "o să audă o ţară întreagă cine-s eu cu adevărat", pentru că o să încep să fac practică la radio, nu o să consider asta o muncă obositoare ...doar fac ce vreau!
Ah, acasă mă mai aşteaptă vechii prieteni ce nu trebuie neglijaţi! No more!!!!
Vacanţă plăcută, copii! Bucuraţi-vă de ea cum puteţi, bucuraţi-vă de vară!

Aa...Vreau să ascultaţi melodia care mă obsedează de câteva zile 'ncoace...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu