miercuri, 28 septembrie 2011

Ultimele zile

Sunt ultimele zile liniştite...Ultimele momente de respiro...Şi mi le petrec prin sălile de aşteptare ale cabinetelor medicale, că aşa's eu, le fac pe toate în ultimele clipe (doar când vine vorba de "doctori")!!
Inima îmi bate tare, tare când mă gândesc la plecare...IAR plec!!! Se pare că de acum tot o să îmi iau rămas-bun de la mama; mi-am cam luat zborul,  pe nesimţite m-am transformat în...rândunică. :))

Cert e că de fiecare dată când o să mă întorc acasă, îmi voi aminti cu plăcere de anii copilăriei, precum Nică. Ştiu că aici îmi găsesc de fiecare dată liniştea şi nu permit nimănui să îmi perturbe momentele de fericire deplină.

Mai sunt trei zile.

Seară frumoasă să aveţi!

P. S.: Melodia asta m-a obsedat în seara asta! O postez şi aici, că eu sunt fată bună şi împart cu voi orice!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu